Stela Enache - Balada pescăruşilor albaştrii

                           

Suntem doi gemeni pescăruşi albaştri
Legaţi cu un fir de nimenea văzut
Ce-am coborât odată dintre aştri
Care ne-au zămislit şi ne-au născut


Iubirea mea înmugureşte-n tine
Iubirea ta începe cu a mea
Şi-n ochii tăi oglinzi cu ape line
Ard ochii mei oglinzi de pe uscat

Dragostea noastră e dincolo de vreme
Iar umbra începe să ni se confunde
Purtăm pe frunte-n loc de diademe
Solarele lumini răsfrânte-n unde

Suntem doi gemeni pescăruşi albaştri
Care am venit purtaţi pe val de vânt
Trecând prin vămi de stele şi de aştri
Iubirea s-o aducem pe pământ.

Iubirea mea înmugureşte-n tine
Iubirea ta începe cu a mea
Şi-n ochii tăi oglinzi cu ape line
Ard ochii mei oglinzi de pe uscat

Dragostea noastră e dincolo de vreme
Iar umbra începe să ni se confunde
Purtăm pe frunte-n loc de diademe
Solarele lumini răsfrânte-n unde

Suntem doi gemeni pescăruşi albaştri
Care am venit purtaţi pe val de vânt
Trecând prin vămi de stele şi de aştri
Iubirea s-o aducem pe pământ.

6 comentarii:

ovidash spunea...

interesanta melodie

vali spunea...

da,e o melodie de colectie

Alex spunea...

Ce belea e :X

lumynytza spunea...

sooper piesa :X:X:X

Anonim spunea...

nu stiam melodia asta,dar acum o ador:X:X:X
iti multumesc pentru posibilitatea de a asculta aceasta minunata melodie!! :)

Iulia spunea...

A masterpiece ;)

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Valentin
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger